lørdag 10. april 2010

Camping

Fjell og sjø så langt jeg kan se.
Deiligt å være på camping. Jeg har akkurat klart å dra meg opp av senga.
Kremt...ja klokka ble 11 da jeg stod opp.
Alle her inne snakker om at de våkner så tidlig og står tidligere opp pga den friske luften..det gjelder alltså ikke meg. Jeg når stadig nye sove rekorder her inne.
Tok meg et par øl i går kveld og noen timer senere så tok jeg medisinene. Sovnet rundt midnatt vil jeg tro..
Ble oppringt igår av sjefen som lurte på om jeg kunne komme på jobb idag. Hadde veldig lyst å si ja, men siden vi nå er her på campingen så blir det et lite stykke å kjøre + det er dumt å avbryte campingen når vi holder på å bygge her inne.
Verket våres ser kjempe bra ut..nå jobber vi på spreng for å det ferdig til i kveld. Da har jeg lovet at vi skal ha champagne åpning :-)
Jeg må ha litt glamor rundt meg her inne..så champagnen er kjøpt inn. Nå må vi bare få montert møblene, skrapet vekk fugemassen ifra gulvet, lagt på gulv osv....

I går ble det ikke til at jeg blogget..humøret var ikke helt på topp.
Jeg slo meg helt vrang både den ene og den andre gangen.
Da føler jeg at det er best at jeg ikke skriver noe i det hele, for det ville bare ha blitt noe surt dritt.
Jeg vet ikke hva som gjorde at humøret av så dårlig.
Jeg var hos legen og det gikk kjempefint, fikk medisinene som jeg skulle ha + allergi medisiner sånn at jeg er klar til bjørke pollen kommer. Da er det nysing og atter nysing.
Det er litt nysing nå og om morgenen, men bjørken har ikke begynnt å sprett ut enda så jeg vet ikke helt hva det kan skyldes. Gjerne bare tilfeldighet.

Nei det er vel på tide å legge dataen ifra seg å komme seg ut idet fine været..hjelpe til slik at vi kan bli ferdig med det lille huset og at champagnen blir sprettet i kveld.
Får si som Snurre Sprett....thats all folk`s

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten


Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

skjønner du ikke vil jobbe når du er på campingtur da,noen helger må man bare ta det helt med ro også,få slappe av.

hater sånne dager hvor det dårlig humøret bare kommer fra ingensteds..men håper det bedrer seg,og at hvertfall får en fin helg.
Kos deg så mye.

klem