søndag 25. april 2010

Gammel blogger??

Nå har jeg lest en del blogger den siste uken, og av alle de hundre jeg har lest er det en
blogg der bloggeren har passert 30 år.
Jeg synes det er kjempekos at folk ifra 13 år og oppover blogger, men må få si at jeg føler meg rimelig gammel når jeg sjelden møter på folk som er i min aldersgruppe.
Har kommet over en på rundt 40 som blogger og et par på 24.
Veldig mange unge som blogger om mote, kjærlighet og skole.
Ser og at fotografering er en "big thing" på enkelte blogger.
Koselig med bilder og en kjærlighets historie er aldri feil.
Men jeg skulle ønske at jeg kunne sett flere på min alder i blandt bloggerene.
Kom igjen folkens, en plass er dere :-)

Noen dager siden jeg blogget sist.
Har vært i campingvogna i et par dager og valgte å ikke ta dataen med meg.
Var kjempedeiligt å ha noen dager fri ifra nettet.
Koste meg med å innrede det lille tilbygget våres og var i sammen med naboene om kveldene.
Når vi første har ei campingvogn så må vi benytte oss av den, derfor blir det ny campingtur til helga. Lørdag er det 1 mai, fridag så hvorfor ikke sløve et par dager i frisk natur med gode venner rundt oss. Tenne gassovnen og sette på radioen å bare lene oss godt tilrette i go`stolen.
Rekner med at det nok blir siste helga på ei stund for min del...pollen sesongen er i full gang, men bjørken lar seg vente på. Heldigvis.
Det er skog og fjell av bjørketrær rundt campingvogna og jeg kommer ikke til å reise inn dit for å gjøre tingene enda verre.
Jeg skal sitte her inne med dører og vinduer igjen, snuepapir og pollenmedisin i nærheten.
Øyendråper og piller er hentet.

Lørdag kjøpte vi oss en ny grill til å ha i vogna...kjøpte en i fjor og, men vi måtte demontere siden brettene for å få den inn i den lille boden vi har ved siden av campingvogna og da jeg skulle rydde en eller annen gang så har jeg kastet skruene til grillen..ups
Så dermed ble det ny grill på oss og jeg fikk streng beskjed om å ikke røre skruene på den nye.
På veien hjem ifra vogna stoppet vi og kjøpte oss to rullekebaber...jummy så godt det smakte, godt med litt mat i kroppen for da bilen stoppet utenfor kåken våres var det full rydding. Hundrevis av ting og tang som skulle inn til både oppvasmaskin og vaskemaskin.
Neste helg blir det montering av en liten benkeoppvaskmaskin i campingen slik at vi kan slippe å dra med oss skittne kopper og kar hjem..mmm vi er nok litt late som ikke gidder å vaske opp for hånd. Kjedelig å stå å vaske opp på utsiden når det regner. Den vasken i campingvogna er ikke akkurat så himmla stor at det gjør noe. De andre på plassen har bygget hytter og kjøkkner ved campingvognene sine ..der har de skikkelige kjøkkenskaper og kjøleskap. Da skulle det nok ikke spille noen rolle om vi klarer å få til den lille luksusen : benkeoppvaskmaskin :-)
Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: