mandag 19. april 2010

Pille fri

4 dagen jeg er medisinfri.
Kjenner fortsatt ingen bivirkninger. Hadde reknet med at jeg ville fått litt bivirkninger siden jeg gikk ifra ca 15 piller og til 0 på en dag.
Har hørt om de som sier at det er farlig å kutte ut pillene, men det bryr jeg meg ikke om.
Å bruke piller er farlig for meg.
Alle mine verdier gikk ned da jeg begynnte å bruke de. Det har jeg skrevet en del om tidligere..som blodprosen, jern, b12, folinsyre og stoffskifte.
Nå er jeg sikker på at alt kommer til å ordne seg. Giften i kroppen slipper tak og lar kroppen bli seg selv igjen.
Jeg kjenner folk som har bipolare som har brukt medisiner i årevis. De er fortsatt inn og ut av psykriatiske avdelinger. HVORFOR?? Trodde medisinene skulle hjelpe de.
Hvorfor skal de da noe som ikke hjelper? Jeg har brukt medisiner i snart 2 år og svinger fortsatt.
Er det virkelig meningen at jeg skal svelge noe som faktisk ikke er til nytte..noe som gjør mer vondt enn det gjør godt?
Hvilke framtidsutsikter har jeg da.
Jeg vet at legene ikke kommer til å stråle av glede, men det er mitt liv og jeg tar herved ansvaret for livet mitt.

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten


Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

det kan hende at du merker at de faktisk funket først når du slutter med dem...fordi da kan ting bli verre for deg,verre enn det var da du gikk på dem..så du får avvente å se om du merker noe forskjell.

Merker du ikke forskjell er det ikke vits i å gå på dem,der er jeg enig med deg.

klemmiser