onsdag 21. april 2010

Ubalanse..fremtung baktung eller noe sånnt ja

Jeg har nå passert 30 år...faktisk for noen år siden, og for mitt vedkommende så må jeg jo bare innrømme at det har blitt litt ekstra kiloer på kroppen de siste årene. Spesielt da jeg begynnte med medisinene. Kunne nesten trodde det var rent fett jeg fikk i pille form..
Så da jeg kom hjem tidligere ifra jobb og hadde tatt meg en oppfriskende dusj og spaserte ut på soverommet for å kle på meg måtte jeg innrømme at kroppen er litt i ujevn. Da jeg bøyde meg ned for å ta på meg sokkene merket jeg at tyngdekraften var veldig ustabil.Jeg mistet balansen og innså at jeg var nok litt mer fremtung enn baktung så det var på nære nippen at jeg ikke tok en liten salto ut i boden å kjørte hode i en kommode som stod der inne. Herved skal jeg holde døren inn til boden lukket.

Har vært hos svigerinnen min i kveld å kost meg. Hadde med min egen kaffe siden jeg ikke drikker vanlig kaffe, fant en pakke med 4 forskjellige sorter av litt sånn fancy utgave..cafelatte,cafesjokolate og to til. Var der i noen timer, men det føltes som et kvarter..tiden gikk så alt for fort.
Ikke så ofte jeg er der pga de bor 15 min kjøring ifra oss...det er ikke, men av enn eller annen grunn så blir det ofte til at vi besøker naboer eller venner som bor i nærområdet...innen 5 min ifra oss.

I morgen må jeg innom legekontoret å hente det som ligger å venter på meg. Guri jeg sa til legen at jeg kunne komme sist fredag..nope har ikke skjedd enda.
Så i morgen er siste dagen...jeg gir meg selv den fristen :-)


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten


Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

haha,syns jeg ser deg på stupetur ja..nei,best å lukke dørene,man vet jo aldri når man føler for å ta et svalestup ;)

kom deg på legekontoret sier jeg bare,du dauer sikkert ikke om du drar,så kom deg avgårde frøken :)

nattaklemmer