onsdag 7. april 2010

En spennendes dag



For en spennendes dag..
Stod opp og reiste til Bryne for å møte A. som skal lage dokumentarfilmen om hvordan det er å leve med bipolare.
Vi satt oss ned på en benk og fikk pratet litt om hvordan vi sammen kan få til et bra resultat.
Det er et skoleprosjekt hun driver med, men jeg er opptatt at hun skal få ærlige svar ifra meg og at jeg kan hjelpe henne mest mulig slik at hun kan få en bra karakter på resultatet.
Så nå er jeg en liten movie star..selv om jeg ikke har noen forhåpninger for hverken Oscar statuett eller Amanda prisen i Haugesund :-P
Folk kikket på oss da A. rigget til utstyret sitt å satt i gang med å ta opp ting på film. Jeg fikk en liten boks festet til buksa og en ledning som ble festet i halsen på jumperen..det var en mikrofon.
Utrolig morsomt å være med på dette..se hvordan en dokumentar blir til, og når jeg selv er litt i hovedrollen så blir jeg små gira på å få tingene til.
Til syvende og sist er det nok redigeringen og alt det andre som gjør utslaget for om det blir bra eller ikke....men A. er kjempeflink så dette går kjempefint.



Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten


Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

spennende,spennende...håper resultatet blir bra da! får du mulighet til å få filmen her på bloggen din kanskje? hadde vært kult.