lørdag 17. april 2010

Nyte livet

Blogge litt om alt mulig idag..
Hoppe nok ifra det ene til det andre,
men pytt pytt.

Sovnet før 6 i går kveld så jeg burde virkelig ha vært uthvilt da jeg stod opp klokka 8 i dag tidlig..Sånn var det ikke, jeg var trøtt og kunne godt ha sovet litt til. Uansett så måtte jeg opp av senga og komme meg på jobb.
Kjempe kjekt å komme på jobb å møte kunder og medarbeidere.
Jeg jobbet til klokka 13.00. Hentet A. på hjemveien og sammen var vi i fjoset å filmet litt. Fikk filmet litt her hjemme og.
Kjørte A. hjem og reiste hjem og fikk i meg litt mat.
Besøkte ei venninne og var nede hos foreldrene mine på slutten av dagen for å hente vottene som A. glemte igjen der.
Mamma begynnte å snakke litt om sykdom og jeg sa hvilke svar jeg hadde fått på de siste prøvene. Merket at pappa ble litt bekymra så jeg så ingen grunn til å si at jeg har gitt opp og ikke ønsker noe mer behandling. 1,5 dag siden jeg tok pillene mine...tok sovepillene igår sånn at jeg kunne få en god natt søvn, men det var de siste. Hodet hevet og skuldrene senket og nyte livet så lenge det varer.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten


Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

Nyt livet hver dag som kommer,men det er dessverre ikke alltid enkelt...Men håper dagen i dag blir ok hvertfall.

søndagsklemmer på vei.