fredag 16. april 2010

Håpløshet og fullstendig kaos

Håpløshet og fullstendig kaos.
Legen ringte meg opp igjen i går før han skulle gå hjem.
Nå ville han at jeg skulle gjennomgå skikkelig utredning ang jern og blodprosenten.
Planen er å svelge et kamera for å sjekke tynntarmen.
Ikke det minste festlig.

Lurer på om jeg bare skal gi opp…toppen 9 mnd til så er jeg borte for godt.
Tanken svirrer stadig vekk nå.
Jeg forstår jo godt enkelte ting, selv om jeg ikke har lyst.
Det å stadig få dårlige resultat hos legen er utrolig leit.
Det at legene stadig skal utføre diverse undersøkelser for å prøve å finne ut noe er ikke det spor morsomt, selv jeg godt forstår hvorfor de gjør det.
Det å bli innkalt til møte på jobben pga fraværet er forståelsesfullt, men slettes ikke kjekt. Det er da enn virkelig ser at tingene ikke fungerer.
Så til syvende og sist så spør jeg meg ..er det verd å fortsette kampen når det er så mye negative ting rundt det hele.

Jeg forstår at legen må utfører tester
Jeg forstår at jobben må ha en avklaring
Jeg forstår det ,jeg vil forstå
Men jeg er lei..veldig lei

For å svinge over på litt positive ting :
Jeg hadde besøk i går kveld.
Fikk meg mange timer med latter og moro.
De jentene kan virkelig sprite opp hverdagen.
Guri så vi kosa oss å lo.
Magemusklene fikk virkelig jobbet.
Den ene verre enn den andre av jentene
Vi prøvde å filmen litt ,men det ble jo bare hyl og latter.
Alt må sensureres


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten


Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

Uuffff,så håpløst dette må føles for deg..det skjønner jeg virkelig..men når du nå kanskje er nede på bunnen,så må det da snart gå litt oppover. Du får hvertfall ikke lov til å gi opp,for hvordan skal jeg da komme her og følge deg,og støtte deg så godt jeg kan? Do you dare Monica.

Prøv å fokuser på det som er positiv i livet ditt,for om du bare tenker og fokuserer på det som er negativt,mer negativt vil det komme og ødelegge dagene dine tankemessig.

Ta en dag om gangen,og ikke fokuser på det som kommer,for framtiden kommer bare en dag om gangen. Lev hver dag til det fulle,og gjør det beste ut av dagene.

Kjempe bra at du hadde en så fin dag med venninnen dine,fokuser på sånne stunder.

lørdagsklem på vei.