tirsdag 1. juni 2010

Frisk??

Tankene surrer..
Hodet dunker..
Og spørsmålet dukker opp..
Vil jeg noen gang bli frisk igjen??

Jeg har venner som har vært psykisk syke i 10, 15 , 20 år
og enda er de ikke friske.
Hva kan helse Norge tilby meg når ikke andre blir friske.
Skal vi havne på institusjon hele gjengen og bli neddopet?
Gå i gangen med pyamasbukse og tøffler å subbe med beina?

Er det meningen at de satser på å gjøre oss ufarlige for samfunnet og så bare la oss leve videre til vi ikke orker.
Gi oss piller og that`s it ?
Nå skal jeg ikke skjule det faktumet at jeg har fått samtaler med både den ene og den andre de siste 2 årene....men hallooo verden jeg er ikke bra.
Jeg føler meg som dritt, vil gjemme meg inderst i et skap og aldri mer komme ut.
Kjøre til verdens ende og bare bli der.
Hvor er jeg om 10 år?
Hvor er jeg om 5 år?
2 år?
I morgen?
Bare tiden vil vise.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

2 kommentarer:

Laila sa...

Tiden vil vise,ingen vet hva som venter oss rundt neste sving ;)

Men jeg synes hvertfall ikke du skal gjemme deg i skapet,kom ut!

nattaklemmer <3

drømmefangeren sa...

Psykiatri er en komlisert greie. Jeg hr vært i psykiatrtien i 13 år, og hittill har det ikke blitt bedre, men jeg ser positivt på ting. Du er oppegående, ikke gå inn i skapet, vær ute og lek med meg ;-)

Glad i deg!!!
kosemoseheltflat