onsdag 16. juni 2010

Usj..spysyken

Våknet i natt med kvalme..det var bare å komme seg så fort ut på badet som det var mulig.
Hurra...
Så nå sitter jeg her på ræva og stirrer på tv skjermen. Dr Phil og I gode og onde dager på tv3...ikke akkurat så spennendes med siste nevnte, men greit nok

Frokosten i dag blir pepsi max og salt chips.
Håper at den salte chipsen skal hjelpe litt. Det aller verste med spysyken er ikke å spy,men kvalmen.
Og paranoid og mistenksom som jeg er så sitter jeg nå her og gransker hver minste ting jeg gjorde i går. Tenk om jeg spiste noe som var dårlig eller om jeg gjorde en brå bevegelse som har ført til spy.s.
Hm...

Prøver å gjøre noe, men enn blir litt trøtt i kroppen av å ikke få en natt med god søvn..Så det blir nok go`stolen for det meste idag.
Tok et bilde av en karaffel som jeg fikk av svigerfar.
Han vet hvor glad jeg er i krystall og gleden var kjempestor da jeg fikk den av han.


Litt dårlig bilde, men den er nydelig.

Ah..der tikket det inn en god bedring melding på mobilen. Snille A. som sender melding og avslutter med at hun er glad i meg. Ditto jeg er glad i deg og A.
Lol og det bringer meg til D. som sprayet et hjerte i går med bokstaven min inni. Han e nå så utrolig festlig og er alltid med på morroa..Takk for at dere begge er i livet mitt. Gjør hverdagen så mye bedre.
Og takk til dere alle som orker å lese bloggen min..selv om den er litt rar, hulter til bulter og full av skrivefeil :-)

Ha en FRISK fin dag

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

2 kommentarer:

drømmefangeren sa...

Uff, spysjuken er ille. Håper det snart går over. Sender over en klem til deg! <3

Laila sa...

spysjuka er det verste jeg vet,for jeg liker ikke å ikke ha kontroll på når det kommer...ligge å brekke seg er helt pyton..håper du er blitt bedre,og ja,salt skal liksom hjelpe mot kvale,men prøv dent ;) lakris

så snill en svigerfar du har da :D

ønsker deg en god (og spyfri) dag

klem