tirsdag 15. juni 2010

sånn passe

Jeg ser deg der du ligger
Prøver å friste
Nesten som om jeg hører rop ifra deg
Men i dag skal du få ligge
I dag er jeg litt sterkere enn deg
Så bare ligg på bordet du,
kjære saksen min

Er nesten som en tordensky.
Klar for å dundre skikkelig.
Lage bråk og støy.
Men til hvilken nytte?
Jeg har ikke helt kontroll over hva jeg sier og gjør.
Mye dumt blir sagt og gjort nå for tiden.
Rekner med at det er en fase som snart går over.
Sliter med å styre sinnet.
Blir så alt for fort sinna.


Meeeeen nå skal jeg ikke bare være negativ.
La oss dra frem litt positive ting og.
Tenke… uhm, nei var ingenting positivt i dag.



Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

amastra sa...

La saksen ligge.
Du ER sterkere enn den.

Pust, tell til 5, og husk at vi er glad i deg, alle sammen :)