fredag 11. juni 2010

Livet er hardt og brutalt.

Stopp verden jeg vil av… sånn hørtes det ut i dag tidlig da jeg og en kollega satt å leste vg.

Far som får 7 unger med sin datter.
Krekar som kommer med sine uttalelser igjen
Barnebarnet til Nelson Mandela som døde kun 13 år gammel.
Kvinne på over 200 kg som har som mål å bli verdens tyngste kvinne.

Det var bare noen av innleggene vg hadde i dag. Jeg blir snart ikke sjokkert over noe som kommer frem i nyhetene.. Føler i grunnen at det har vært så mye galskap at det kanskje snart må være slutt. Hvem er det som går og får 7 unger med sin egen datter?
Det har vært så mange sånne saker i det siste..jenter som har dukket opp etter flere års misshandling. Hva tenker fedrene på? Eier de ikke samvittighet?
Tankene mine går til alle de som nå er fanget av sine fedre og må gå igjennom et helvete med overgrep og fødsler.
For det er flere..det er jeg sikker på.
Stakkers jenter.
Hvordan kan en kvinne bli opphengt i å bli over 450 kg..Hva er poenget?
Alle helseplager som kommer med overvekt, kan det være noe å trakte etter.
Hjerte og kar sykdom, diabetes, vonde ledd, kne som svikter.
Dama hadde allerede diabetes..Jai ikke fatta.

Nei jeg får prøve å skrive litt kjekke ting og her inne
Er hjemme alene i kveld..har vært innom butikken å kjøpt pepsi max og popcorn.
Blir å sitte i stolen å kikke på tv og knaske i seg popcornet.
Har jobbedag i morgen og er mega spent på å se om det blir masse kunder. Det er aktiviteter både på Sandnes og i Stavanger + enn har nordsjørittet.
Lol..jeg tipper at det blir kaos uansett hvor mye som skjer andre plasser.
Var så heldig å få noen søte små svaner i dag..ei på jobben som satt å brettet på vanlig papir og voila så var det plutselig blitt til en flott svane.
Gleder meg til å se det neste hun bretter...mmm A, jeg har store forventninger for deg siden du sa at du hadde en hel bok :-)

Kanskje du kan trylle frem en slik blomst :-)
Har klart å dobbelbooke meg på søndag..besøk og middagsgjester.
Har sendt en melding til de jeg hadde avtalt å besøke at jeg desverre ikke kan komme pga jeg hadde innvitert folk ut hit på middag.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

Ja,det er en syk syk verden vi lever i,det er helt sikkert!!!!
Jeg så den videosnutten av hun dama der,og jeg fatter ikke at noen vil bli så stor jeg assa,hun var mer enn nok stor fra før av liksom...djezez.

Håper du koser deg med papsien og popkornet ditt,når det er helg skal man jaggu kose seg.

og du: på kafe drakk jeg selvsagt pepsi max,ikke cola zero,hahaha.

Masse fredagskveld klemmer :)