mandag 14. juni 2010

it's a little tough

Tror jeg har mistet rettighetene mine nå.
Hvilke rett har jeg på hjelp når jeg ikke følger legenes råd?
Svelg piller og bli bra har de nå sagt i over et år.
Til nå har de ikke hjulpet.
Jeg er manisk nå..det vet jeg.
Kanskje derfor jeg tar de valgene jeg tar.
Prøve å klare meg uten… er godt at jeg ikke skal til legen før i slutten av august.
Da vet jeg mer om det går eller ikke går å leve uten piller.
Leste at det er mye større fare for å få hyppigere svingninger når enn kutter ut medisinene, men jeg har alltid svingt fort opp og ned.
Det har jeg ikke merket noe til enda..humøret har holdt seg på topp, men er litt mer alvorlig i dag.
Kjenner at smilet ikke er på topp, men det kan forandre seg i løpet av dagen.
Tar ikke sorgene på forskudd.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

Hjelp har du krav på uansett,så håper da ikke det faller bort.

håper du slipper unna de verste svingningene hvertfall :)

klem