søndag 13. juni 2010

Pille fri


Nå kommer det til å gå bra.
Har en super positiv følelse av at det kommer til å gå bra.
Denne gangen funker det virkelig
Hva jeg prater om er umulig å vite, men jeg er ikke verre enn at jeg sier det.
Jeg er pille fri :-)
Har ikke rørt pillene på en uke.
Formen ser ut til å holde seg bra...denne gangen funker det.
Farvel piller

Over til noe annet...
Har hatt en kjempefin dag, ute å spiste middag med foreldrene mine
og nå i ettermiddag har vi hatt besøk av svigerinnen min og mannen.
Dagen har gått så alt for fort, skulle så svært gjerne hatt noen timer ekstra, men den gang ei.
I morgen er det jobb igjen og kun 4 dager til vi reiser til Danmark. Wiii glede seg litt
Drømmen var en tur til Oslo, men pga hotell mangel så endte vi opp med en Danmarks tur.

Nei, surfe litt på nettet så leggetid
Sorry may for at jeg sa at jeg tok pillene i går..når jeg ikke gjorde.
Måtte bare vise at jeg kan klare meg uten før jeg sa noe ang pillene til andre.
And i can..i can...i can...tra lala la la

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

Håper det fortsetter å gå bra å ikke ta dem :)

godt du har kosa deg i dag,sånne dager er gode :)

nattaklemmer fra natteravnen ;)