mandag 28. juni 2010

Terningen

En liten terning triller nedover bordet.
Frem kommer et smil...hm så var det bestemt at jeg skulle ha en smiledag.
Kler på meg og går ut. Trekker pusten og setter meg i bilen for å reise på jobb.
Smilet henger på som lim og papir i sammen.
Hele dagen blir det hengende... du sier at jeg ser så bra ut og at jeg virker så fornøyd..supert tenker jeg og gleder meg over at jeg klarer å lure deg.
Jeg lurer deg med glede for at du ikke skal se min smerte.
Du skal ikke bekymre deg over meg
Du skal ikke ringe noen leger for å skaffe meg hjelp.
Jeg vil ikke ha hjelp.
Jeg klarer meg...helt til jeg gir opp.
Den dagen triller jeg nok ikke terningen lengre
Den dagen gjemmer jeg meg..som en slu skygge vil jeg vandre

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

aaaw,så fint,og sårt...

*klemmer*