søndag 14. mars 2010

Litt av hvert på en søndag

- Jeg møtte veggen totalt og kom meg ikke opp av sengen på lang, lang tid. Jeg så på den samme furen hver dag, og har vært dypt nede i et sort hull. Det har vært en tung og lang kamp, og ikke før nå har jeg følt meg hel igjen, sier hun til Seher.no
- Sagt av Anette Bøe til seher.

Det er så flott når kjendiser velger å stå frem å fortelle om sine problemer og hvordan de har hatt det. Åpenhet hjelper oss andre.
Jeg er oppriktig glad for at hun nå føler seg hel igjen og kan leve livet sitt videre, i mens er det så mange andre som fortsatt kjemper kampen om å komme seg opp igjen. Noen kommer opp for å så ramle ned igjen.
Livet er ikke alltid like lett å bli klok på.

I går var vi hos et vennepar og koste oss. Spørsmål om ansiktet kom og jeg svarte ærlig hva som hadde skjedd siden hun kjenner min bakgrunn.
Hadde en utrolig god middag og noen cider.
I halv 11 tiden var jeg stuptrøtt, men klarte å holde ut til 11 før vi tuslet hjem.
Hadde jeg vært inne i en hypoman periode så kunne jeg ha sittet der hele natten.
Nå er jeg i den deppressive delen og har mer behov for søvn.
Humøret klarer jeg å holde oppe til en viss grad.
Det blir som regel at jeg prøver å skjule den jeg faktisk er.

I morgen venter nok en legetime...hjernekrymperen som skal besøkes.
Er spent på om han kommer til å gjøre noen forandringer ang medisinene mine siden jeg svinger sånn. Må prøve å oppføre meg fint og ikke snakke alt for mye tull.
Heve hodet og smile fint er mitt mål.

Hm...grynte litt til været. Snø og sol. Jeg vil ikke ha mer snø nå. Vil ha vår og varme i været. Sitte ute litt og kjenne sola steike i ansiktet. Trenger en liten anelse farge der...det er blåhvitt nå. Har stengt meg inne i nesten 2,5 år. Så det har vært begrenset med sol.
Det positive er at jeg ungår rynker
Det negative er at jeg har en hudfarge som er blåhvit.

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten

Bloggurat

Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

det er flott når kjente mennesker står fram om sine problemer,det viser at alle kan slite med psyken.

så bra at du kosa deg med venner i går da,håper det gjorde dagen din litt bedre.

lykke til med legetimen i morgen da,håper det kommer noe fornuftig ut av den.

klem