mandag 1. mars 2010

1 mars og den internationale dagen mot selvskading

1 mars og den internasjonale dagen mot selvskading.
Hm… det er en dag som vekker tankegangen min.
Sitter her med kort hår og sår etter å ha hatt et anfall.
Håret var nå ikke det verste..bare litt uvant.
Verre med armene som har fått striper som nå skal gro.
Det er mange av oss… jeg er ikke alene.
Skulle ønske at jeg var alene om å gjøre det for da ville jeg ikke ha sittet å syns synd på de andre.
Som jeg skrev i går så skjer det ingen markering her i Stavanger, men det skjer litt i Oslo.
Jeg kunne godt ha tenkt meg å ha vært med på et foredrag for å lært litt.

Jeg skal i grunnen feire dagen, men på en helt annen måte. Svigerinnen min har bursdag i dag så jeg selvinnviterer meg inn til henne. Tar med kake og blomst så blir hun så glad.
Synes jeg har verdens beste svigerinne så da er det jo på sin plass å ta godt vare på henne .

Synes jeg er så trøtt for tiden… sov nesten 6 timer på dagen i går og sovnet tidlig i går kveld, hadde tatt litt sovemedisin sånn at jeg skulle få sove. Var stuptrøtt hele dagen på jobb. Det må jeg nok ta opp med legen når jeg skal dit.

Apropos legen..han hadde jo ringt meg på fredag så i dag ringte jeg tilbake og fikk snakke med ei i resepsjonen som kunne bekrefte at det var sant at han hadde ringt. Det var visst noe ang stoffskifte osv, jeg fikk ikke helt tak i det, men jeg skulle få et brev i posten for han hadde satt meg opp til en legetime 4 mars . Uhm..det er jo ikke så mange dager til. Kanskje det kommer i morgen siden jeg har sjekket posten i dag uten å finne noe brev ifra legen.
Lurer på om han er sur eller fornærma pga brevet jeg levert til resepsjonen på fredag.
Der det stod at jeg forlangte en skikkelig gjennomgang av min helse osv.
Det er ikke jeg som har skrevet det, men det er så godt skrevet og beskriver jo min situasjon og fortvilelse så godt, men legen kan jo ta det ille opp selv om det ikke er ment slik.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten

Bloggurat

Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: