fredag 28. mai 2010

3 dagen

Atter en ny dag og nye utfordringer.
Med et humør som ikke ligner grisen kan enn jo tenke seg hvordan det var å traske rundt i butikker i flere timer.
Jeg kunne seriøst ha revet ned noen butikk reoler der jeg trasket rundt.
Hadde lovet mamma å bli med og klarte ikke å finne noen unskyldninger for å slippe unna.
Hjemme på hylla lå mobilen og da jeg kom hjem var det tikket inn flere meldinger..ingen jeg orket å svare på.
Ikke fordi jeg ikke bryr meg om personene, men kroppen var helt utkjørt
La ifra meg handleposene på gangen og sprang rett ut i senga.
Fikk meg 4 timer med søvn, utrolig at jeg klarte å sove 4 timer siden jeg sov 14 timer i natt og så alt for mye i går.
Da jeg endelig klarte å komme meg ut av sengen bar det ut på shopping igjen.
Er hjemme alene og må ha noe å spise til filmen jeg har planlagt å se senere.
Må og gå igjennom mobilen å svare på teksmeldingene jeg har fått.




Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

2 kommentarer:

drømmefangeren sa...

En del av de tekstmld er nok fra meg som maser på deg. Er glad i deg vennen, håper du får det bedre etterhvert. Jeg er her for deg, skulle hatt bil, så hadde jeg reist til deg, så kunne vi sett en koselig film og spist masse digg. Love ya.

Laila sa...

hater sånne dager hvor man føler seg rasende,og al blir feil. det er da man bare burde latt verden få slippe å se noe av hvordan man har det...

håper du koser deg med film og godis da hvertfall :)

hørte jeg en pepsi max skål?

klem