lørdag 8. mai 2010

Hånden som verker

Nå er det noen dager siden jeg kom hjem ifra sykehuset, og fortsatt
verker hånden.
Jeg lurer på hva som skjer når jern og saltvannet går utenom blodåren og nå flyter fritt i kroppen.
Virker som det har samlet seg i hånden og opp igjennom armen.
Hoven og verker, men jeg klarer nå å bøye fingrene såpass at jeg tror jeg skal stoppe klagingen.
Satser på at fastlegen kan svare på det førstkommende mandag.

Blogget på torsdag og ikke lenge etterpå fant jeg bloggen min på fremsiden av side2.no ...må jo være ærlig å innrømme at det var litt stas.
Kanon koselig å få kommentarer ifra folk. Fikk kjempegod hjelp av ei som kunne forklare meg litt hvorfor det faktisk står at jeg har og har hatt selvmordstanker på innleggelses papirene.

Lar det bli et kort innlegg idag...la hånden få hvilke så kan jeg heller skrive mer i morgen..bruke litt tid på å skrive.
Stor klems

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

Klart det er stas å finne innlegget sitt på side2blogg,og det fører jo til flere lesere. Du har jo en alvorlig og samtidig morsom blogg. Humor har vi frøken,det skal ingen ta ifra oss,haha.

håper hånden blir bedre snart da.

nattaklemmer <3

ps: hva med å fjerne denne ordbekreftelsen?