tirsdag 11. mai 2010

Liten oppdatering

Det er med stor glede jeg herved kan fortelle at jeg nå skal være en positiv person fremover. Det er iallefall planene.
Om gubben oppfører seg slik som jeg vil og bilen ikke fusker eller at det dukker opp noen store uventet rekninger i posten så skal humøret mitt holde :-)
Nærmer seg 17 mai med stormskritt og panikken ble ikke mindre da jeg innså at den hårfargen som har ligget inderst i skapet i over en mnd ikke kunne brukes da jeg kun har en håndt til å bruke en stund fremover.
Heldigvis hadde jeg gubben sitt visa kort i veska og frisørsalongen på jobb hadde ledig time nesten på timen så det var bare å sette seg ned i stolen å slappe godt av mens proffer tok seg av farging av både hår, vipper og øyenbryn.
Deiligt å få litt farge både på toppen og i trynet. Trengdes etter noen mnd med konstant bleikfarge.
Nå kan jeg virkelig ønske 17 mai velkommen og stå utenfor å se på barnetoget uten å irritere meg over det utvasket håret med 10 cm ettervekst...iik
Følte meg litt bedre i hånden i dag så jeg har vært på tre besøk i kveld. Rastløs og selskapssyk som bare pokker. Deiligt å komme ut å se folk igjen.
Klarte å innvitere meg på kino kveld og middag i helga. Gubben er på guttetur og jeg blir alene..sykemeldt kan bli kjedelig i lengden så noe må jeg jo prøve å finne på. Da er det godt med besøk i helga.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

det er godt å røve å fokusere på det positive,dra fram det man kan,for det er jo mye bra i livet tross alt.

besøk blir bra,noe må man jo gjøre selv om man er sykemeldt :)

klem