onsdag 19. mai 2010

Nekter

Husker noe som ble nevnt i går.
Jeg er inne i en fase der jeg ikke helt klarer å ta til meg min diagnose.
I know..
Jeg har skrevet flere ganger her at jeg har bipolare 1 og hvordan min hverdag har vært som syk...igrunnen bare sorgen.
Ingen problem å skrive at jeg har det, men å ta det inn i hjernen er verre så,
de har nok helt rett i at jeg ikke helt klarer å ta det til meg.
Jeg vil ikke!!
Jeg nekter!!
Jeg makter det ikke.
Skal jeg leve resten av livet med bipolare?.
Stadig teste ut piller og ta blodprøver.
Jeg vil leve et liv som ikke er preget av plager og bivirkninger.
Humørsvingninger vil jeg og svært gjerne være foruten.
Gjennomstnittsalderen er 79 år på kvinner i Rogaland.
Det vil si at jeg har ca 45 år igjen.
Blæææ..
Jeg vil ikke!!!
Jeg nekter !!!!
Aldri aldri aldri aldri aldri

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

neida jenta,du er ikke bipolar,det er bare hormoner ute og går,thats it. Det vil avta med årene ;)

<3