søndag 30. mai 2010

Søndag

Søndag er familiedag..
Nja ikke har jeg barn, volvo, hvitt stakitt gjerde eller hund.
Men jeg har mann :-)
Sammen pleier vi å kose oss på søndagene.
Sove lenge og reise ut å spise noe godt.
I dag var vi innom mc Donald på Klepp å fikk en burger meny som smakte himmelsk..hehe i hvertfall greit nok.
Har hatt besøk i flere timer og sett masse tv :-)

Fikk sett reprisen av luxusfellen på tv3.
Helt utrolig at folk klarer å havne i sånn økonomisk uføre, men når en hører bakgrunnen til enkelte så forstår jeg at det skal ikke mye til for å havne på skråplanen.
Skummelt å tenke på.
Enn må alltid bruke sunn fornuft og tenke seg godt om før enn gjør innkjøp.

Fått pratet en del med May på msn.
Snille May som sender over sanger til meg så jeg kan lytte til.
Snille venner jeg har.
May og A. deler sanger med meg.
A. lager de flotteste bildene til meg.. topp bilde på bloggen har hun laget.
Er henne evig takknemmelig for det.
Men det viktigste er ikke akkurat hva de gir meg...blir feil om jeg ikke kan gi noe tilbake..så når venner spør om hjelp så hjelper jeg gladelig så sant som jeg kan.
Venner og familie er verd å jobbe for.
Takk for at dere er dere og at dere er en del av mitt liv :-)
Ville ikke vært dere foruten.





Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

2 kommentarer:

drømmefangeren sa...

Godt å lese at du har hatt en grei søndag. Mac'ern ja, mmmm, vi får ta turen dit sammen. Koselig å prate med deg.. Love ya

Laila sa...

søndag er dorme dag...relax,glane tv...nice.

gode venner betyr alt :D

klem