onsdag 12. mai 2010

Wrestling

I går satt jeg opp ned i flere timer. Lyttet litt på spotify og fant noen gamle favoritter jeg ikke hadde hørt på lenge.
Kikket litt på youtube, fant frem noen gode raw kamper.
Da det ble leggetid og gubben hadde lagt seg på magen og nesten hadde sovnet...da våknet wrestling instinktet mitt og før han han visste ordet av det stupet jeg over han og tok tak i beina ..klar for å få til et av de triksa som jeg har sett så mange ganger på tv. Gubben bråvåknet og vrælte til der jeg lå å kjempa om å holde han på plass...bare sånn litt info: klær var på og jeg satt oppå dyna hans.
Etterpå kom jeg på at jeg har en dårlig hånd og en arm jeg skal holde i ro.
Kjentes ut som om noen målte blodtrykket på meg i flere timer etterpå og i dag har verken vært der...men det er min egen feil og jeg har ingen andre enn meg selv å takke.
Wrestling stunden var virkelig verd det.

Gubben er på kveldskift idag, men siden det er helligdag i morgen så slutter de 6. Da er det inn i campingvogna å kose seg til fredag. Skal ta med dataen sånn at jeg kan være litt sosial. Tror ikke at det er så mange andre på campingplassen i kveld. Da er det greit med data. Spill og spotify + msn.

Gleder meg til 17 mai. Se barnetoget,russetoget og så folketoget. Se på nrk ifra Oslo. Kongen som står ute å vinker..ja det er faktisk nok til at jeg kan bli sentimental. Tror alderen eller pillene er iferd med å virkelig gjøre meg sentimental
Ser at det ikke er så populært å gå i 1 mai tog lengre..det er en tradisjon som er i ferd med å avta, men 17 mai togene bare blomstrer opp.
Selv om de kan være korte enkelte plasser..men enn kan ikke forvente at det skal være standar lengde på et 17 mai tog.
Folketoget er et syn...barn og voksne , vakre bunader og festdrakter over alt.
Tusen vis av flagg og folk synger og smiler til folkemengden som er møtt opp for å se på.
Fytti jeg gleder meg....det er en festdag for alle :-)

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

du må da ikke påføre gubben hjertestans..du kan jo heller invitere han til en duell på dagtid ;)

jeg har ingen planer for 17.mai..håper jeg kan være med noen venner,ellers blir jeg alene..så vi får se.
bare det er fint vær så man kan være ut...

kos deg på campingtur :)

klem