lørdag 29. mai 2010

Rydde dag

Kommoden har lenge vært skrekk og gru.
Jeg bestemte meg for å rydde sånn at det kunne se litt penere ut

Tok et bilde som viser litt av smykkene og rotet jeg har.. Tror det er minst 5 smykkeskrin i skapet med smykker i som jeg ikke tok ut. Målet var å få ryddet opppå kommoden

Kan ikke helt si at jeg vet hvor jeg skal begynne, men det var igrunnen bare å sette igang. Jeg har alt for mye smykker..alt for mye sminke og alt for mange solbriller..lol tror jeg har alt for mye av det meste.

Etter mye om og men klarte jeg å få de fleste solbrillene ned i en skuffe, har ca 10 par som jeg ikke aner hvor jeg skal plassere.

Øyenskyggen fikk og en egen skuffe


Da jeg åpnet et par andre skuffer og kunne dra ut poser fulle av smykker gav jeg opp...
Vente en dag til med å rydde resten








Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

2 kommentarer:

Laila sa...

haha,jeg har kanskje en brøkdel av alt det du har,haha.
Greit å få orden på alt da :)

Driver ikke du å lager litt selv også da,eller er jeg helt på bærtur?

ønsker deg en fin lørdagskveld,pepsi skål på vei :)

klem

drømmefangeren sa...

wow, du har masse fint jo, doner litt til meg (hi hi) Glad i deg, håper å få sett deg snart. Miss u..