torsdag 27. mai 2010

Deppa dag nr 2

Lider du av depresjon?
Prøv Naturlig Krill - effektiv mot depresjon.

Fant den reklamen på deppa.com forumet som jeg er medlemm i.
Er det virkelig så lett...ta et par krill piller så er liksom alle verdens problemene løst?

Tvang er en del av dagen idag..
- tvang meg ut av senga
- tvang meg i dusjen
- tvang meg til å drikke
- tvang meg til å rydde litt
sånn blir det nok resten av dagen/kvelden

Jeg kunne ha brukt hele bloggen på å klage å syte, men vil prøve å styre unna sånn at det ikke blir alt for mye negativ.

Noen stiller seg gjerne undrene til at jeg blogger når jeg er på bånn.
Svaret er at jeg tvinger meg...biter meg i armen og skriver som pokker.
Jeg har skrevet at jeg blogger for å lære..skal jeg prøve å lære noe av meg selv når jeg har dårlige dager så må jeg få ned litt om hva jeg gjør på de dagene og hvordan jeg har det.

Ser at jeg har gode venner som bryr seg om hvordan jeg har det.
Får kommentarer i bloggen min + det har tikket inn sms på mobilen min.
De er virkelig snille , men så får jeg en dårlig samvittihet.
De burde ikke bruke tid og tellerskritt på å muntre meg opp. Det er jo meningen at jeg skal ha det morro med de.
Men jeg er veldig glad for at jeg har de og at de bryr seg, selv om jeg skulle ønske at de slapp å muntre meg opp.

Skal tvinge meg en liten tur ned på gården i dag..kanskje sette meg i sola siden nesten ingen er hjemme. Kanskje jeg kan få litt sol i trynet.
Tirsdag starter jeg på jobb igjen.
Trekke pusten godt inn og ut...dette skal gå bra...dette må gå bra
Det er jo bare deppa dag nr 2..hvem vet når det snur.

Kjære GUD
viss du er lur
så lar du dette snu

:-) rimte

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

2 kommentarer:

drømmefangeren sa...

Du er utrolig flink til å skrive, uttrykke følelsene dine. Jeg bruker gjerne hele kontantkortet mitt på å ringe deg eller sende sms når jeg vet du trenger det. Du betyr veldig mye for meg, selv om vi ikke møtes så ofte, så er jeg glad bare jeg får chatta med deg på msn.

Du er herlig, fantastisk, fantasifull, omsorgsfull. Listen er lang. Prøv å vær glad i deg selv. Stoor klem May Lill

Laila sa...

håper det ikke blir langvarende,for det er så utrolig vondt å vøre nedi dalen...hater det!!! Og jeg liker ikke at du er der!!

koooom oooopp til meg!!! jeg er ikke på toppen jeg heller da,men lengre opp enn deg,og du må pelle deg opp der jeg er,så går vi resten av veien sammen opp :)

klemmer på vei :)