lørdag 1. mai 2010

Bare litt rabbel på en lørdag

Oh jeg skulle ønske at jeg hadde hatt noe kjekt å blogge om.
En skikkelig solskinns historie eller noe lignende, men den gang ei.
Har akkurat ankommet campingvogna etter noen skikkelige sovedager hjemme.
Humøret er pyton pga jeg alltid er trøtt og svimmel.
Er mer i krangle humør enn hva jeg vanligvis pleier å være.
Tårer og fortvilelse preger min hverdag.
Fredag måtte jeg holde meg hjemme ifra jobb.
Kroppen sviktet helt på onsdag og jeg har mer eller mindre sovet siden jeg kom hjem ifra jobb på onsdag.
Heldigvis skal jeg til legen på mandag og kan klage alt jeg bare orker sånn at ting kan bli bedre.
Nå skal jeg ha blod og jern overføring.
Jeg vil eksistere og leve
Ikke ligge som en halvdød amøbe på sofaen.

Som jeg skrev litt lengre oppe så har vi reist inn i campingvogna.
Gubben koser seg med små ting ute, mens jeg sitter inne å veksler på å male og lese.
Koselig å sitte inne å se på livet på utsiden. Kjekt å se folk igjen.
Kjenner at jeg snart skal legge meg litt nedpå. Prøve å være litt våken i kveld så jeg kan være sosial med naboene, men lover ingenting...skal prøve

Fikk se litt av dokumentarfilmen i går. Kjempefestlig å se hva A. har fått til
Jammen er hun flink :-)
Fanger opp mine rare utrykk.
Någen har nok røykt någe
Gleder meg til å se resultatet når det blir ferdig.

Har som mål å holde meg unna all selvskading, ser så stygge armene har blitt bare på de to årene jeg har holdt på.. de blir ikke bedre om jeg ikke kutter ut.

But my head is a strange little thing
it goes up...and it goes down.
To much down..

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

Håper du har klart å slappe av litt på campingtur,og ikke minst fått sovet litt.

Håper også at humøret stiger snart.

satser og håper på bedre resultat på blodprøven på mandag :)

klem