mandag 3. mai 2010

Sykehuset igjen

Nå er det et par dager siden jeg blogget sist.
Formen har vært passe dårlig og det har igjen påvirket humøret litt :-(
Meg og gubben reiste inn i campingvogna på lørdag for å være der til søndag, men jeg var så dårlig at vi måtte reise hjem midt på dagen. Det er jeg utrolig glad for siden jeg begynte å spy på kvelden og i grunnen bare lå i senga.
Lykken er å ha en mann som hjelper deg når du er på bunn.
Jeg kastet opp og han vasket.
Snille mannen min <3
Sov mer eller mindre hele søndagen.
På lørdag mistet jeg appetitten så det har ikke blitt mye mat på meg, det som jeg har spist har fort kommet opp igjen.

I dag tidlig var det et mareritt å komme seg opp av senga.
Kroppen strittet i mot.
Kom på jobb med sterke magesmerter og klarte å få i meg en kopp med kaffe.
Kaffen klarte jeg å holde på , men magesmerten gav seg ikke. Kvalmen kom og snikende utover dagen..men det kan nok skyldes at jeg ikke har spist noe særlig de siste dagene
Var godt å se folk igjen.
Skulle ønske at det kunne ha gjort meg mye bedre.. men denne gangen hjalp det ikke å se noen kjente fjes.

Møtte opp hos legen idag til avtalt tid og fikk klaget min arme nød til han. Han syntes at jeg så bleik ut og etter å ha sjekket pulsen min beordret han meg ut på labratoriet for å måle blodprosenten. Jeg sa at jeg trodde at den hadde gått litt ned siden sist... 12 april var den på 8,9 , så jeg tenkte at den kanskje var på 8,2 eller noe. Dama på labratoriet sjekket blodprosenten etter at stikket i armen var tatt og ble litt forvirra og sa at hun måtte dobbelsjekke blodprosenten en gang til og at jeg kunne vente ute på gangen i mens.. var ikke mange sekundene jeg satt der før fastlegen kom å ropte meg inn igjen. Han sa at nå var blodprosenten 7,4 og nå må vi legge deg inn. Pokker tenkte jeg...det passet meg lite, men skjønner jo godt at han må reagere sånn. Jeg prøvde å forhandle meg til innleggelse på onsdag, men han ville aller helst legge meg inn rett etter legetimen, men vi ble enige om i morgen tidlig.
Så nå sitter jeg her å lader opp ipoden min og lurer på hva jeg skal pakke ned. Gubben har et møte han må på i morgen så han kan desverre ikke bli med meg inn. Han må gå alene på bipolare kurset og så hente bilen min på sykehuset etterpå.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.BlogglistenFollow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

dakar jenta...det er helt forferdelig å være spysjuk..(men det vet du at jeg syns,hehe) Kan det ha noe med formen din å gjøre? Sånn med tanke på lav blodprosent og alt det der?

Håper det kommer seg oppover igjen snart,kan da ikke fortsette å gå ned sånn...

lykke til hvertfall :)

klem