søndag 7. februar 2010

Bare et lite innlegg

Tenkte jeg skulle skrive ned noen ord på bursdagen min.
7 februar er min bursdag + jeg kan feire 10 års bryllupsdag med gubben.
Startet dagen med sjokoladekake.Kjempe god kake som mamma har bakt til meg.
Snille mamma som alltid lager en kake viss jeg spør.
Meg og gubben hadde bestemt for lenge siden at vi ville ut å spise på Big horn steak house. Kjempegod mat og dessert..vi kom veltene ut som to småberusede ender. Vagget fra den ene siden til den andre..så mette var vi.
Nå sitter vi i hver våres stol og bare sløver. Maten er som betong i magen og gjør at enn ikke orker noe.
Hadde tenkt at jeg skulle ta meg en liten spaser tur før leggetid.
Det var visst det jeg skulle gjøre minst 3 ganger i uken i følge min avtale med bipolare kurset.
Ellers så har meldingene tikket inn på fjesboka og mobilen..kjempekos at folk husker på bursdagen min og bryllupsdagen våres.

Hadde gjester på besøk i går, og det var meget vellykket kveld.
Serverte kalkun filee med tilbehør og sjokoladekake + sjokolade pudding til dessert. Prøvde meg på gele og,men den var noe suppe lignende , så den satt vi bare inn i skapet igjen.
Fikk en flott blomst av de + en av gubben idag.
Det frisker alltid opp med blomster på bordet.

Nei...må vel få gang på spaserturen.
Ser at jeg stadig vekk har folk innom å leser på bloggen...så da kan jeg jo benytte anledningen til å ønske de en fin kveld.
Og en kjempestor takk til deg Linda for alle kommentarene du har skrevet. Jeg setter stor pris på de :-))
Og sånn på tampen vennligst overse min skrivefeil. Jeg vet at de er der, men velger å tro at det er litt sjarm over skrivefeil. Da virker det litt mer akseptert.Lol

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten

Bloggurat

Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

gratulerer så masse med dagen!!! Godt å høre at du og gubben kosa dere ute med god middag og hele pakka! Man fortjenr det på bursdagen sin :)
Så flott at det ble en vellykket kveld med vennene da,ser du,du fiksa det med maten du vettu ;)

Om du hentydet det med kommentarer til meg,så er navnet laila,hahaha.(ellers så er jeg innbilsk og tror det er meg,haha)

nattaklem