mandag 1. februar 2010

Se tilbake på gammel blogg

Ramlet over en gammel blogg jeg skrev for et år siden ang starten på bipolare kurset.
Det var første gang jeg hørte om det og var utrolig negativ til hele kurset.
Sånn som det ble presentert virket det ut som det var et samlivskurs...noe det er og på en måte, men mest av alt er det en utrolig støtte og oppmuntring.
Nå kan jeg virkelig si at jeg har nytte av kurset. Møte andre i min situasjon og gubben får møte andre pårørende i hans situasjon.

BLOGGEN :

Var hos psyken idag...og hurra han ville prate med både meg og gubben...sukk
Har vært litt usosial de siste ukene og har hatt et sinne som kan skremme nabokatten..
Er visst veldig hissig av meg for tiden.
Gubben klarte jo å fortelle alt, så psyken har nå satt opp et samlivskurs for oss..
Hva pokker skal jeg på et samlivskurs å gjøre??
Han kalte det for samlivskurs..men forklarte at det var kurs for de med bipolare og pårørende.
Et kurs...lær hvor teit og gal partneren din er og stikk
Heldigvis så har gubben lovet å bli ved min side i gode og onde dager...akkurat sånn som han sa til presten
Men at jeg skal på samlivskurs...nei hø hva skal jeg der å gjøre.
Lære om blomsten og bien?
Skal de lære gubben hvordan han kan gi meg en i bakhodet så jeg roer meg ned når jeg er hissig?
Nei..dette blir idiotisk morsomt fasinerende spennendes..så jeg må nok stille opp på den første timen der vi skal få presentert hva som skal skje...
Blir det verre så kan jeg jo dele ut noen av mine piller...så sitter vi å smiler hele gjengen.
De som får tolvon eller zopiklonen sovner nok.
Ah,,,,jeg kan drømme.
Tenk tosken min som fortalte på psyken at jeg kastet masse ting når jeg ble sinne..demosterte så fint med armene om hvordan jeg ville revet ned en vask ifra veggen..eller en dør.
Jeg har da ikke kastet noe i gulvet...på en stund
Det var en hel form med pitabrød med fyll jeg klasket i gulvet i forbannelse en gang...men e jo lenge siden...
Oh teite folk alltså



Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten

Bloggurat

Ingen kommentarer: