mandag 8. februar 2010

Mandag...just monday

Først og fremst så må jeg jo rette på gårsdagens blogg
Det var Laila og ikke Linda.
Laila tusen takk for tilbakemeldingene du har gitt meg.
Kjempe kos å lese de :-)

Bloggen for mandag :

Mandag og atter en ny dag.
Starten på en ny uke med nye muligheter.
Er litt trøtt i trynet i dag. Har hatt en dårlig natt med lite søvn.
Siste gangen jeg kikket på klokken var den halv 2,tror jeg sovnet en halvtime etterpå.
Våknet flere ganger og ifra 5 var jeg delvis våken helt til jeg stod opp kvart på 7.
Ikke så mye søvn å rope hurra for.
Jeg hadde tatt sovemedisin for å få en god natt søvn,men fungerte ikke.
Tror seriøst jeg skal ta opp sovemedisinene mine med overlegen neste fredag. Se om det kan være en annen type jeg kan prøve som kanskje kan fungere bedre enn de jeg har ifra før.

Satt på jobben og var sulten i dag..men kantinen var akkurat åpnet og da er det mye folk.
Kantina er skummel.. jeg holder meg unna folkemengder.
Liker å gå opp sånn ca kvart over 9 ..da er det ikke så mange igjen.
Samme med lunsjen,holder meg på kontoret.
Det er noen år siden jeg var i kantina i lunsj tiden.Er jeg sulten så tar jeg heller et glass vann eller kjøper en brus.
Nå som jeg skal være flinkere å holde meg unna brus blir det kun vann etter klokken halv 10. Går fint å holde seg til 5.
Jeg har en pakke med knekkebrød i tilfelle jeg skulle bli kjempesulten..


Lurer meg til å skrive bloggen i min lunsjpause i dag.
Skal hente medisiner etter jobben og kommer litt senere hjem
Da kan jeg skrive den nå og sende den hjem på mail …så er det bare å lime den inn i bloggen når jeg har fått spist middag.
Kalkun rester som står på menyen i dag. Restene fra lørdag.
Kan virkelig anbefale den kalkun fileen som de selger på rema 1000. Hvitløksmarinert.
Yummy yummy….saftig og kanon god.

Kom plutselig på at det er tid for blodprøve i morgen.
Nå har jeg tatt så mange blodprøver at jeg har sluttet å grue meg.
Det er blodprosenten ,medisin og vitaminene som skal måles.
Tok sist uke og for fastlegen ,men i morgen er det overlegen sin blodprøve jeg skal ta.
Av og til samkjører de slik at jeg slipper å bli tappet dobbelt,men fastlegen har av og til fylt ut noe som overlegen ikke har ….og omvendt. Da blir det tapping av blod.
Jo flere rør de fyller opp jo mer vondt gjør det i armen de neste dagene. Helt rart i grunnen..vet ikke hva det skyldes.

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten

Bloggurat

Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

Jeg hater søvnløse netter..jeg hadde en sånn natt for noen dager siden..våken kl.3,våken kl 5,våken kl.7...slitsomt,spesielt om man må opp tidlig på jobb dagen etter..føler seg liksom helt zombie.

Jeg skal til legen på torsdag tenkte jeg,må også ta blodprøve..litt for lenge siden sist,og jeg aner ikke verdiene mine..Håper du har dine i orden da :)

klem