fredag 19. februar 2010

Boka Monica

Egen bok...kjenner egoet vokser.
Lol..neida det er nok ikke meg de har skrevet om, men jeg fant denne på nettet for en stund siden og måtte flire litt.
Selv om humøret er pyton så er det godt å finne ting enn kan flire litt av.
Senke skuldrene bare for et lite øyeblikk


Ungdomsskoler og videregående skoler: ”Hva er det med Monica?”
24.08.2009
Målgruppe: lærere i ungdomsskole og videregående opplæring. Kurset henvender seg også til rådgivere, sosiallærere, helsesøstere, PPT og alle faggrupper i skolen som jobber med ungdom.

”Hva er det med Monica?” skal hjelpe til større sikkerhet og mulighet til handling i forhold til elever som sliter med angst, depresjon, spiseforstyrrelser og andre former for psykiske lidelser og belastninger.
Kurset består av foredrag av fagfolk innenfor psykisk helse og pedagogikk. Samtidig får du informasjon om gode samarbeidsmodeller mellom skole og hjelpeapparat.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten

Bloggurat

Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: