torsdag 11. februar 2010

i dag

I dag
er det ingen god dag.
Våknet med tett nese,vond hals og hode + feber.
Føltes ut som om jeg var blitt over kjørt av et vogntog.
Men jeg stod opp og gjorde meg klar for å reise på jobb.
Kom meg til og med på utsiden da jeg innså at det ikke ville gå.
Det var bare å springe inn å finne dyna.
Ringte sjefen og ville gi beskjed,men ingen svarte da jeg ringte og kort tid etterpå sovnet jeg.
Har sovet til nå (nesten 16.00) og er litt lettere,men det blir nok en dag til på sofaen/senga.
Sitter å tenker på om det kan være et resultat av dårlig nattesøvn over lang tid.
Det er jo ikke til å legge skjul på at jeg har sovet dårlig lenge.
Kroppen må vel reagere på det over tid.

Kjenner at humøret ikke er helt på topp for tiden.
Håper at det snart svinger opp igjen.
Vil ikke ha flere medisiner og legesamtaler.
Vil være normal og ha det gøy

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten

Bloggurat

Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

utrolig kjedelig å være syk..helt tappet for krefter,og man er bare ned for telling. Forrige uke var jeg forkjøla i tre dager,med feber og det hele...hater det.

håper formen kommer seg snart. God bedring :)