fredag 26. februar 2010

Lege papiret er klart

I dag fikk jeg et a4 ark som jeg kan ta med til legen neste gang jeg skal der.
Jeg har fått hjelp av 2 kjempegode hjelpere til å prøve å sette ord på tingene jeg mener og føler og ting jeg lurer på.
Har bestillt ny legetime og satser på at det skal gå bedre denne gangen.
Nå kan jeg bare levere ifra meg arket og så kan vi ta det punkt for punkt..det står at jeg sliter med å ta medisinene, bivirkninger, jern, blodprosent ja jeg tror alt er nevnt. Skulle jeg komme på noe så er det bare for meg å tilføre det på arket.
Hørte ifra Laila etter bloggen jeg skrev i går og hun skrev at det ikke var så veldig mange negative tilbakemeldinger hun har fått, men hun har fått noen få... Uansett så synes jeg at det er synd at det skal være sånnt.
Sluttet tidligere idag..og planen var å reise innom nav for å få frikort..noe jeg glemte. Får ta det neste torsdag da jobber jeg kveld og har tid.

Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten

Bloggurat

Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

håper det hjelper at du har med deg disse papirene,og at det kan ordnes noe utifra dem,sånn at opplegget tilrettlegges for deg.

håper du får en fin helg :)

klem