torsdag 4. februar 2010

For en dag

For en dag.
Dagen startet med at jeg fikk sove litt lenge siden jeg skal jobbe kvelds vakta.
Kom på jobb og ble møtt med et smil i døren
Klarte å glede en kollega med to små pakker.
Fikk en kjempefin mail ifra ei som jeg har jobbet med tidligere og kjente at humøret bare ble enda bedre.Jeg vet at hun leser bloggen ..så da kan jeg si :
TUSEN TAKK for en kjempefin mail. Det gledet meg mye at du har det bra og det var utrolig kjekt å høre ifra deg igjen
Møtte mamma på jobben som gav meg 800 kr sånn nesten uten grunn.
Hun mente jo at hun hadde en god grunn for å gi meg pengene, men jeg sa at hun hadde jo spandert middag på hotell og at jeg mente det var mer enn nok.
Men snille mamma insisterte på at jeg skulle ta pengene og til slutt så gikk jeg videre 800 kroner rikere.
Hm… har glemt å ta morgen dosen med piller. Kan det skyldes det gode humøret?
Hehe..neida det er nok mine venner og kjente som er med på å gjøre en halvdårlig dag over til en fantastisk dag.

Tusen takk alle sammen dere er fantastiske


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten

Bloggurat

Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: