mandag 22. februar 2010

Siste del på dagens blogg

Fuck life..

Hvorfor måtte jeg nå være så dum å ta den testen. Den beviste jo det jeg hadde hatt misstanke om lenge, men det var overhode ikke festlig å ha resultatet surrende i hode nå i ettertid. Jeg vet at det er fagfolk som skal ha den testen på pasienter, men mener at jeg er i god stand til å svare for meg uten å ha noen til å hjelpe meg. Punkt 1 er jo det eneste som skal fylles ut etterpå og jeg har ikke grunn til å tro at jeg er en smilende person for tiden. Jeg har blitt så skuffet i det siste at nå har jeg gitt opp.
Har sagt at det er ikke et rop om verken hjelp eller oppmerksomhet.
Det kommer til et punkt der enn bare gir opp.
Jeg har ikke kjempet i mer enn 2 år, men det føles som en evighet og skal fremtidige år bli likedann som sist så har jeg ingenting kjekt å se frem til.

Jeg ringte og avbestilte legetimen i dag. Ser ikke poenget i videre utredning.
Det kommer til å gå nedover med blodprosenten etter hvert som ukene går. Til slutt blir det avsluttet med en pillefest.

Jeg frykter det ikke.

I det siste har jeg vært innom en del blogger på nettet og ser at det er mange i samme situasjon som meg..noen av de skriver at de blogger for å lære seg selv å kjenne, andre har andre årsaker.

Det er godt å se at jeg ikke er alene, men samtidig så ønsker jeg ingen min hverdag.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten

Bloggurat

Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

det er mange mennesker som har mange av symptomene til bipolar også,fordi mange av dem er *menneskelige* å en måte,noe alle og enhver kan kjenne seg igjen i..men ja,sånne tester kan også forklare mye for mange. Jeg ble spurt en god del spm fra en test,og scora høyt,men jeg har ikke diagnosen bipolar jeg da. Jeg er ikke blitt utredet for det. Men jeg går på stemningsstabiliserende for det. så ja..hey ho liksom...men som sagt tidligere,jeg holder meg liksom i den depressive delen jeg da.. :( Liker meg IKKE der.

Er man i bunnsjiktet på den depressive delen,ja da kan det fort ende med en pillecoctail..been there,done that...men da kan det jo kanskje være greit at man ser det litt i forkant? at man er føre var..kanskje man da kan unngå det..

sender en mandagsklem med håp om at kvelden ikke blir så ille :)

xxx