mandag 1. februar 2010

Dill og dall nok en gang


To be or not to be
Atter en dag med snø og dårlig humør.
Jeg har en drøm....noe jeg virkelig vil, men skal det lykkes så må humøret mitt være stabilt.
Bite tennene i sammen og satse på en bedre morgen dag.
Legge meg tidlig i kveld..sove sove og enda mer sove
La meg 9 i går og det blir vel det samme idag og.
Der kom jeg og på en ulempe med å ta tabeletter..Lithium skal tas med 12 timers mellomrom.
Klokken 9 om morgenen og klokken 9 om kvelden.
Halv 9 om morgenen må jeg og ta et par piller ..de skal tas en halvtime før frokost.
Sukk...gleder meg til å komme skikkelig opppå igjen.Da kommer skrive gleden og frem.
Nå blir det bare viss vas





Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten

Bloggurat

Ingen kommentarer: