onsdag 17. februar 2010

Så tøft

Rekker en bitte liten blogg før leggetid.
Klokka er halv tolv og jeg burde ha vært i seng for lenge siden, men har vært i forening og derfor litt sent hjemme.
Jeg var vitne til noe ubehagelig idag. Vil ikke gå innpå hva det dreier seg om pga vedkommende det dreier seg om og andre kan føle at det blir ubehagelig.
Men jeg sliter med det jeg ble vitne til..å være i mellom barken og veden er ikke alltid like bra.
Desverre så klarer jeg ikke å legge hendelsen bak meg og gå videre med ting.
Hodet er bygget opp til storm.
Hørte andre ting i dag som gjorde dagen ekstra tøff.
Satt å kikket på bordet om det lå noe skarp der..heldigvis ikke.
Best jeg stuper i seng før jeg blir helt idiot.
Satse på en god natt søvn så kan jeg kommer sterkere tilbake i morgen og blogge litt mer


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten

Bloggurat

Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

oooff...ikke kjekt å være vitne til vonde og vanskelige ting som skjer...men husk at om du gjør noe for å skade deg for å dempe tanker og kaos,så vil ikke situasjonen forsvinne. Snakk med mannen din,løp deg en tur,eller hva som helst.

håper du fikk sove da :)