tirsdag 23. februar 2010

Min rare hverdag

En stor og nydelig bukett med tulipaner lå å ventet på meg da jeg kom på jobb.
Rosa og hvite… de nydeligste farger jeg vet om.
Å så glad jeg ble..gav den gavmilde personen en klem og takket masse.
Var kjempesnilt gjort av henne.

Humøret er i grunnen det samme som i går, har litt mindre hodepine, men det er nok fordi jeg har sovet godt. Begynte å grine med middagsbordet og snufset litt utover kvelden.

Ser ut som gråting fungerer bedre enn sovemedisiner.
Har ikke bestilt ny legetime
Har ikke økt medisinene enda slik jeg fikk beskjed om.
Akkurat nå vet jeg ikke helt hva jeg vil, samtidig som jeg at gitt opp.
Meg er det ikke mulig å bli klok på..når ikke jeg selv kan forstå meg så kan jeg heller ikke forvente at andre skal bli kloke på meg.

Jeg har flyttet den indre smerten til den ytre smerten, det er nok derfor jeg føler meg litt klarere i dag enn i går.
I min rare hverdag så er jeg fornøyd akkurat nå.
Alt jeg kjenner nå er den ytre smerten, og den er mer behagelig enn den indre.
I morgen kommer angeren, skammen.
Da blir det nok ikke fullt så gøy.

Men det er da…nå er nå



Visdom

1. En av livets mysterier er hvordan enn 200 grams sjokoladeplate kan sørge for at kvinnen legger på seg 2kg
2. My mind not only wanders, it sometimes leaves completely.
3. The best way to forget your troubles is to wear tight shoes.
4. The nice part about living in a small town is that when you don't know what you are doing, someone else does.
5. The older you get, the tougher it is to lose weight because by then, your body and your fat are really good friends.
6. Amazing! You hang something in your closet for a while and it shrinks 2 sizes!
7. I read this article that said the typical symptoms of stress are eating too much, impulse buying, and driving too fast. Are they kidding? That's my idea of a perfect day!


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten

Bloggurat

Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

aaaw,så koselig med blomster da!! sånne små ting kan lyse opp en hel dag. så lite skal til for å glede noen andre...