onsdag 10. februar 2010

dill og dall

Atter en dårlig natt.
Sovnet sent og var mye våken før jeg våknet i 5 tiden…etter det var det duppet jeg bare av litt til jeg stod opp for å gå på jobb.
Kjenner at det går utover humøret..
Er mer irritabel og sur i dag enn hva jeg pleier å være.
Tåler mindre.
Hadde tatt sovemedisinene og , men til ingen nytte.
Har holdt meg til kurs planen
-ingen pepsi max
-tur minst tre ganger i uken
-ligge i sengen til jeg sovner
Uhm..det med medisiner har jeg ikke gjort noe med.
Så mye virket det…begynner å bli litt oppgitt over søvnen.
I går skrev jeg at jeg har hatt problem i 3 netter, men når jeg tenker meg om så er det lenge enn det.
Jeg hadde heldigvis ikke mareritt i natt.

Sånn ellers…utenom alt klagingen

Onsdag og midt i uken.
Lurer på om det er noe spennendes på tv i kveld.
Har en del jeg burde ha gjort hjemme,men når enn er trøtt så blir det et ork å starte.

Vurderer sterkt å kutte ut medisinene for å se om det kan hjelpe.
Hvorfor ta noe som bare gjør tingene verre.
Når jeg veier det negative opp mot det positive så er det mest negativt å ta medisiner.
Tror jeg vil gjøre det smart i å kutte de ut.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten

Bloggurat

Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: