mandag 15. februar 2010

Mandag ...og starten på en ny uke

Det går greit… det går helt greit.
Smile litt, le litt..det går greit

Mandag og nok en uke er startet.
Kurs i morgen og jeg sitter å tenker over hva som har fungert ang sove tipsene jeg fikk sist tirsdag da jeg var på kurset..
Ingenting har funket så langt. Jeg har kuttet ut pepsi max, cola zero på kveldene, gått tur, ligget i sengen og bare ventet på å få sovne.
Sover jeg? Nei
Jeg blir liggende i flere timer å vri meg uten å sove.
I går drakk jeg cola zero så jeg reknet ikke med at jeg skulle få sove med en gang .
Tok sovemedisin for å få roet kroppen ned
Kjenner at kroppen begynner å bli sløv, hjernen tung og tankene svirrer.
Det er lenge siden jeg har kjent enn så sterk trang til å kjenne den utvendige smerten.
Det blir å bite tennene i sammen og holde ut.
Det høres nok kjempe idiotisk ut, men sånn er det.
Hjernen styrer og jeg lar meg bli styrt.
Kanskje jeg skal stå barbeint en time i snøen.
Jeg har flere ganger stått ute i trusa i minus grader for å pine meg selv.
Der vi bodde tidligere var det ingen nærme naboer som kunne se meg..nå bor vi i et byggefelt og det er flere naboer som kan se meg..derfor blir det nok å stå barbeint viss det skulle bli aktuelt senere. Tror naboene hadde fått sjokk viss de så meg utenfor kun iført trusa. Det er jo ikke meningen å skremme de av.
Mange tror at selvskading kun handler om å kutte seg..langt ifra

Alternativer er:
Stå ute å fryse
Klype seg
Sulte seg
Nekte seg selv sosial omgang
Det er mange andre ting..jeg kommer bare ikke på de i farten.
Personlig så har jeg prøvd alle, selv om det ikke virker som jeg har sultet meg.
Jeg er litt rund i kantene.
I gode perioder shopper jeg vilt og tror nesten at jeg er verdens dronning.
Det kan ta litt av. Mister veldig fort bakke kontakt og hører sjelden på hva andre har å si ang min oppførsel.
Til tross for at humøret er synkende så har jeg vært i kantina i dag. Gikk opp da jeg viste at det kom til å være lite folk der og det passet meg ypperlig.
Tok med meg noen druer som jeg knasket på lenge etterpå.
Elsker druer og mandariner.
Skulle gjerne hatt et mandarin tre i hagen og druer som vokste rundt stakitt gjerdet.
Det hadde vært deilig,men tipper at naboene hadde gått på slang slik at det ble tomt på 123.



Tusen tanker, tusen meninger
men ingen ord


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten

Bloggurat

Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

hahaha,ser det for meg,naboene lusker omkring og stjæler hver eneste drue og hver eneste klementin...det hadde vært så sykt frekt det! Frekkere enn å stjæle epler og pærer hvertfall.

ikke bra å lese at du er på nedtur..det er så utrolig frustrerende å kjenne at ting begynner å bli tunge...
Det er sånn hat å ikke få sove,man kan jo bli stein gal i hodet av mindre.

selvskading er triste saker...uansett hvilken metode man velger...jeg har kutta en del,samt at eg selvsagt bruker maten..alkohol,piller...ja..

Sender deg noen styrketanker i natten :)