lørdag 13. februar 2010

Morsdag

Akkurat nå
er formen dårlig
Akkurat nå
er humøret på bånn
Akkurat nå
må jeg kjempe
igjen..




Våknet opp til en flott lørdag med strålende solskinn ute og ol på tv.
Ikke det at jeg bryr meg om sport,men sermonien må jeg alltid få med med.
Innser at en Ol åpning vil jeg alltid forbinne med en innleggelse.
Det var under forrige Ol at de ville legge meg inn den dagen det startet.
Husker at jeg våknet den dagen og humøret var litt groggy...hoppet i dusjen og på dusjforhenget hang det en stor eddy. Jeg var lammet av sjokk der jeg stod inni dusjen.
Ikke rart jeg var litt ekstra ustabil da jeg kom til min avtalte samtale med A.K
Ol i Nagano ..eller noe sånnt.

I morgen er det både morsdag,fastelaven og valentinsdag.
Satt å lurte på hvorfor vi feirer morsdag..og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kan komme på noen logisk grunn,utenom at vi bare hedrer mødrene.
Jeg skal gi mamma gode fastelavensboller i morgen.
Har kjøpt berlinerboller med både krem og syltetøy.
Tror det skal holde siden det ikke ble noe av bakingen.
Satser på en bakedag senere :-)
Satt å tenkte på om jeg skulle kjøpe blomster ..mamma bør nok få en bukett med roser eller tullipaner.
Gubben får ingenting..det er så mye blomster her.
Jeg kan heller kjøpe en blomst på en dag han minst venter det.
Blir litt overraskelse da :-)

Jeg har så lyst å reise til Oslo. Det er en fantastisk by.
Mange forskjellige folkeslag,spennendes butikker og resturangen fridays <3
Besøke Useless, gå rundt i gatene og kikke på alt mulig. Ta seg en utepils og bare se på folkelivet.


Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten

Bloggurat

Follow my blog with bloglovin

1 kommentar:

Laila sa...

håper formen snart er stigende,og at du er oppe og går igjen.

Mamman min bor ikke i samme by som meg,så får ikke gitt henne noe,så det blir nok å sende en mld i det minste. Hmm..har tenkt på å mekke boller,men nå har jeg ikke vært utenfor dør i dag,så da blir det ingen boller. Men man kan jo lage fastelavnsboller årete rundt da,haha.

Du får i hvertfall kose deg med boller og å besøke mamman din.
Ønsker deg en god helg :)