lørdag 27. februar 2010

Jordskjelvet i Chile

Sitter å ser på tv..Jordskjelvet i Chile som preger nyhetssendingen. Stakkers folk som bor der og i området rundt. Er en tragedie at folk mister sine hjem og blir satt på gaten i uvisshet. De har enda ikke nevnt noe ang dødsfall,men tidligere jordskjelv har jo vært katastrofale. Når sånnt skjer blir plutselig mine problemer så små. Jeg er glad for at det finnes mennesker som jobber med å hjelpe de som er rammet av katastrofer.

Jeg reiste innom legesenteret og leverte ifra meg arket til legen i går.
Lol...det ble lang setning.
Anyway..nå er det levert og legen prøvde å ringe meg i går ,men jeg hadde telefonen på lydløs og hørte ikke at han ringte. Tror nok at han ringer tilbake på mandag.
Lurer på hva han mener om arket....tar han det som kritikk? Det er ikke ment som en klage til han..det er bare jeg som ikke er like flink til å snakke når jeg ramler ned på bunn.

Helg og lørdag..har vært en tur på Sandnes. Måtte handle litt og da fristet det å ta turen til maxi på Sandnes. Jeg har jobbet der for noen år tilbake..var renholdsleder, ikke fullt så spennendes, men greit nok.
Var tidlig ferdig og grei lønn.
Var masse folk ute å handlet idag..lørdag er nok en typisk handledag for de fleste.
Sandnes er nok ikke noe unntak.

Et lite raserianfall i går førte til ca 40 cm kortere hår. Måtte opp i full fart til ei venninne for å rette opp på skaden. Det ble fint , idag er jeg kjempe fornøyd og kan le litt av galskapen jeg fant på.





Jeg har plassert min blogg i Stavangernorske bloggkart!
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


Blogglisten

Bloggurat

Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer: